@article { author = {قاسمی حامد, عباس and سلیمی, فضه and آقابابایی, فهیمه}, title = {}, journal = {Legal Research Quarterly}, volume = {15}, number = {57}, pages = {-}, year = {2012}, publisher = {Shahid Beheshti University}, issn = {1024-0772}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {آسیب رسانی به مصرف کننده در بازار رقابتی}, abstract_fa = {تخلفاتی که موجب آسیب رسانی به مصرفکننده میشوند در دومرحله: 1- قبل از ارائه کالا و خدمات و 2-حین ارائه کالا و خدمات صورت میپذیرند. در این مقاله تحت دو عنوان اصلی آسیب رسانی به مصرفکننده قبل از ارائه کالا و خدمات و آسیبرسانی حین ارائه کالا و خدمات، تخلفاتی چون: احتکار، اخفا و امتناع از عرضه محصول، گران- فروشی و کم فروشی، نداشتن پروانه، عدم رعایت مقررات بهداشتی و استاندارد، عدم درج قیمت و فروش اجباری یا با جایزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.}, keywords_fa = {}, url = {https://lawresearchmagazine.sbu.ac.ir/article_56851.html}, eprint = {} }