کلیدواژه‌ها = %D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%3A%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AD%D8%A7%DA%A9%D9%85%3A%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C%3A%DA%86%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%88%D8%A8 %D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81
ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های حاکم بر تبلیغ در فضای مجازی در چارچوب حقوق مصرف

دوره 20، شماره 77، تیر 1396، صفحه 91-115

عباس قاسمی حامد؛ زهره نبی؛ فهیمه آقابابایی