نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های حاکم بر تبلیغ در فضای مجازی در چارچوب حقوق مصرف

دوره 20، شماره 77، تیر 1396، صفحه 91-115

عباس قاسمی حامد؛ زهره نبی؛ فهیمه آقابابایی


آسیب رسانی به مصرف کننده در بازار رقابتی

دوره 15، شماره 57، خرداد 1391

عباس قاسمی حامد؛ فضه سلیمی؛ فهیمه آقابابایی